1 Ιουν 2010

ΕισΠΡΑΚΤΙΚΕΣ Ενημερώσεις

Φίλες και φίλοι σήμερα θα ασχοληθούμε με τις εισπρακτικές εταιρείες ληξιπρόθεσμων οφειλών οι οποίες αποτελούν, είτε συνεργαζόμενες εταιρίες των τραπεζών, είτε θυγατρικές αυτών. Αφορμή για αυτό το θέμα στάθηκε η επιστολή διαμαρτυρίας κάποιου αναγνώστη η οποία στάλθηκε στο Τρωκτικό.
Η συγκεκριμένη ανάρτηση είναι ΑΥΤΗ ΕΔΩ .
Ένας λόγος παραπάνω όμως που σαν συντάκτης του άρθρου προβαίνω στη σημερινή ανάρτηση είναι ο εξής:
Η διήγηση της δική μου πολύ πρόσφατη περίπτωσης ή οποία είναι σχεδόν παρόμοια με του φίλου που έστειλε την επιστολή στο Τρωκτικό.
Ας με συγχωρέσετε λοιπόν φίλοι μου για το προσωπικό γράψιμο αλλά κυρίως ας με συγχωρέσει η υπόλοιπη συντακτική ομάδα του μπλογκ.

Είμαι λοιπόν κι εγώ ένα θύμα αυτών των εταιρειών. Έχω καταγράψει μέσα σε μία μέρα πριν από δύο εβδομάδες συνολικά 14 κλήσεις από δύο συγκεκριμένες εταιρείες οι οποίες εκπροσωπούσαν τη τράπεζα μου. Το γέλιο το μεγάλο είναι ότι αυτές οι κλήσεις συνέβησαν ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ από την εξόφληση των δύο δόσεων που όντως ήταν ληξιπρόθεσμες. Προφανώς και δεν έψαξαν να δουν αν όντως πλήρωσα....
Μετά την πέμπτη κλήση τους και ύστερα από ενόχληση στον πατέρα μου στο χωριό, αναγκάστηκα να τους περιμένω με ανοιχτές αγκάλες, μάλλον με ανοιχτά τα ηχογραφικά συστήματα κινητού και σταθερού τηλεφώνου..

Όλες οι κλήσεις τους (από την 6η μέχρι την 14η) καταγράφηκαν, οι συμπεριφορές των υπαλλήλων ήταν αυτές που όλοι σας γνωρίζετε....Εγώ ΣΚΟΠΙΜΑ δεν τους έλεγα ότι έχω εξοφλήσει τις δόσεις μου γιατί περίμενα να δω πόσο χρονικό διάστημα θα περάσει μέχρι να διαπιστώσουν την βλακεία τους...Φυσικά και τους πούλησα απίστευτη τρέλα.....όση δεν φαντάζεστε.

Δεν διαπίστωσαν έγκαιρα ότι ήμουν εντάξει απέναντι στην τράπεζα μου, δυστυχώς για αυτούς...Πλέον έχω στη κατοχή μου κάτι που θα χρησιμεύσει στο μέλλον....μιας και εκτός όλων των άλλων "στολιδιών" ακούγεται καθαρά κάποιος κύριος να λέει στη συνάδελφο του που ήταν στο τηλέφωνο τα εξής:
"Πες του αλήτη να κόψει τις πλάκες και τις ειρωνείες γιατί εμείς δεν μασάμε από τέτοια...."
Δεν ξέρω αν η παραπάνω ατάκα αφορούσε εμένα ή κάποιον άλλον άτυχο συνάνθρωπο μου, πάντως ακούστηκε και κυρίως καταγράφηκε....

Λοιπόν, ούτε εμείς μασάμε αγαπητέ κύριε με "κ" μικρό...
Έτσι λοιπόν ψάξαμε στο ίντερνετ για να βρούμε στοιχεία για αυτές τις εταιρείες οι οποίες εκτρέφουν στα σπλάχνα τους τέτοιους κυριλέδες μπράβους ..

Η έρευνα μας λοιπόν ξεκινάει από το 2003 . Σας παραθέτουμε μία ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ  ΠΕΡΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ του κυρίου ΣΠΥΡΙΔΩΝA Δ. ΨΥΧΟΜΑΝΗ αναπληρωτή Καθηγητή Νομικής ΑΠΘ. Πατήστε πάνω στο έγγραφο εδώ:

Όπως θα διαβάσετε ο συγκεκριμένος καθηγητής λέει διάφορα 
όμορφα πράγματα που αξίζει να τα μελετήσετε 
αλλά κυρίως να σας βάλουν σε σκέψεις 
για το πως κατάφεραν αυτές οι
εταιρίες να αποκτήσουν άδειες λειτουργίας....
Μήπως το κατάφεραν υπό την σκέπη των 
τραπεζών??? Για να δούμε παρακάτω....

Στην ανάρτηση που διαβάσαμε στο Τρωκτικό ο φίλος αναγνώστης 
αναφέρεται  σε δύο εταιρίες, στον Κύκλο και στην EFS, 
αλήθεια ποιες είναι αυτές οι δύο εταιρίες
 και τί πρεσβεύουν άραγε??


Ανακαλύψαμε στο σάιτ της εκπομπής "Ρεπορτάζ χωρίς Σύνορα" 
μια συνέντευξη που έδωσε ο κύριος Δημήτριος Ψαράκης,
διευθύνων σύμβουλος εισπρακτικής εταιρίας CYCLE CREDIT. 
Η συνέντευξη αυτή είναι από το 2006. Παρακαλούμε πολύ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ:



Σχετικά τώρα με την EFS δεν ανακαλύψαμε και πολλά απλά σας παραθέτουμε το site της εν λόγο εταιρείας:



Λίγο πριν κλείσουμε αυτό το άρθρο σας έχουμε ακόμα δύο αναφορές. Η πρώτη περιγράφει έναν τρόπο αντίδρασης μας εναντίον της απρεπούς συμπεριφοράς αυτών των εταιρειών, πατήστε εδώ:



Και θα κλείσουμε με κάτι το οποίο βρήκαμε ΕΔΩ
Είναι η καταγραφή των εισπρακτικών εταιρειών από την Τράπεζα της Ελλάδος....Πατήστε να δείτε μεγεθύνοντας τις σελίδες :



Ελπίζουμε σε λίγες μέρες να έχει ολοκληρωθεί η τροποποίηση του νομοσχεδίου που αφορά αυτές τις εταιρείες...
Πάντως εμείς με την σειρά μας θα επανέλθουμε όταν θα έχουμε καινούργια στοιχεία να σας προβάλλουμε...

Με τιμή 


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 

Αρχική Σελίδα

Φυλάξτε μας


Φιλοξενήστε το λογότυπο μας στο site-μπλογκ σας αντιγράφοντας τον παρακάτω κώδικα:



Μπορείτε επίσης πανεύκολα να μας τοποθετήσετε κάπου στο blog σας αν πατήσετε το κουμπάκι αυτό:

Στατιστικά


Sites Επίσκεψης
Χώρες Επίσκεψης free counters
---------------------------------
Είμαστε μια Παρέα
Είμαι ο Χρήστης

Όλα Χρήσιμα Copyright © 2009 WoodMag is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template